Natt uppdatering

Mycket, mycket trött... man kan fundera på varför jag sitter här. Det kändes som en bra idé för stunden, men det är visst svårt att skriva samtidigt som man slevar i sig kiwi. Och kiwin slevar jag bara i mig för:
1. Jag var sugen
2. Så jag skulle kunna tvätta av mig smink
Det behövs energi till sånt vettu ;)

Plus at jag har en blåsa i munnen, haft den i flera dar, den kan inte läka för tanden skaver hela tiden på det...

Och nej, jag kan inte dansa, men det är faktiskt gaska kul att inte dansa på dansgolvet utan bara skumpa runt och hoppas på att man träffar någon takt rätt. Speciellt om man har någon som kan skumpa runt med en, eller kanske till och med, som jag nu hade, någon som kan dansa! :o

Kiwi + blåsa... nej tack... Det svider :( och så måste jag borsta tänderna O_O

Och så ni vet, jag är klar i skallen, bara väldigt trött nu (och fick precis världens hicka men nu gick den över... inte...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0