Har TRÅÅÅKIGT

När man hör msn-signalen utan att någon skrivit något. Då vet man att man känner sig ensam. Eller i alla fall om man samtidigt som man tycker sig höra ljudet blir glad och bara "åh någon har skrivit till mig", när det sedan visar sig att de inte har det... ja... inte lika kul.

Jag är förresten ganska normalt halvdeppig nu, så här "Åh ingen tycker om mig och ingen vill egentligen umgås med mig de bara gör det för de inte har något bättre för sig, för jag är inte så rolig att umgås med". Vilket jag försöker övertala mig själv inte stämmer, men hormonerna vill sitt och att det finns EN på msn som jag nu snackar med och det senaste personen kollade i rutan var för tio minuter sen.
Ensam jag? Näää då...
Värst är att jag inte har något att säga. Jag pratar(/skriver) bara för att göra det.

Jag borde sova, jag är dessutom trött, men det känns bara så typiskt... Imorgon är det Sesam igen... helt plötsligt verkar typ alla jag känner därifrån komma dit, då jag inte riktigt känner för det. Jag vill bara krypa upp i någons soffa och kolla på någon film och prata.

Jag var och hade ansiktsmask hos Kahjo och lärde henne sticka (5 min innan jag gick fick min mamma visa mig hur jag skulle göra för att lägga upp maskor för det kunde inte jag XD). Tyvärr kan inget vara logiskt för tillfället.

Just det har verkligen börjat späcka upp mig själv också. Jag måste verkligen sluta, för det värsta är att jag verkligen mår dåligt av att äta godis i tre dagar i följd, men gör det ändå...
Och maten jag ätit har inte varit så mycket bättre...

Åh som jag klagar... men ja... Jag får ju inte sova som jag vill och det verkar inte vara skolan och jag hoppas inte det är vad jag tror det kan vara, för det är inte okej. Dessutom gör det mig nu bara ledsen...
Idag har jag gått från inbillat-glad till depp...
Imorgon blir nog bättre skulle jag tro...

Förstår om ingen orkar läsa, orkar bry sig... jag hade nog inte gjort det...
Nästa gång jag bloggar lovar jag att inte vara så "naturligt" deppig (hoppas ni förstår vad jag menar med "naturligt"). Då kanske jag kan prata om mysiga höstmörkret och andra stora fluffiga fina saker!

Ska i alla fall få sova i nya sängkläder i natt, det ska bli nice ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0