Ego-bild nr 1

Förstår ni hur svårt det är att ta ett foto med sin webbkam som inte ser ut som en ego-bild. Bilden behöver inte ens se bra ut, ändå se det ut som värsta "åh titta på mig" och sen så hur jag än gör så är mitt (ofta stökiga) rum med.

I dag kändes det däremot som det krävdes en liten dålig-kvalité webbkam bild. Fick ta en massa bara för att hitta någon tillräckligt dålig, men inte för dålig X''D


Ser ni något annorlunda med mig?

Jag hoppas ni i alla fall ser öronhänget. Det var inte där igår :P
Jag har alltså skaffat två hål i mina öronsnibbar. Det gjorde faktiskt inte direkt ont, efteråt sved det och svider lite nu också, men inget jag känner om jag inte känner efter. Vilket jag såklart inte kan sluta göra.
Visste ni förresten att man numera inte ska vrida om öronhängena. Det jag ska göra är att tvätta med flytande tvål morgon och kväll och ha i dem i 6 veckor, sedan ta ut och sätta in andra. Så nu har jag en anledning till att längta till v47 :P

Sett Twilight-filmen igen, och jag vet inte, men den har faktiskt växt lite för mig, för jag tror jag är så van vid alla dåliga specialeffekter och ibland lite dåliga skådespeleri så att nu kan jag nästan koppla bort det. Dessutom var det lite roligt för det var på ett litet bibliotek och människor äldre än mina föräldrar kom och personer som var yngre än mig. Sedan fick man ju fika också vilket inte är helt fel ;)

Kommentarer
Postat av: Steph

DU HAR TAGIT HÅL I ÖRONEN :D YAY!!!!

2009-10-11 @ 15:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0