Meningslös läsning här...

Det känns som jag har en massa att skriva och dela med mig av... men det finns ändå inte mycket att skriva om.

Det är Sesam (en skrivargruppsträff), men känner inte riktigt lusten att gå. Känner att jag inte orkar med det. Dela med sig av det man nu skriver som bara känns som dynga... nej tack. Plus att förra gången kände jag mer än en gång att jag bara ville fly. En känsla jag inte är helt obekant med. Senast var idag när jag hade mitt filosofiprov.
Flera gånger ville jag bara resa mig upp och gå, speciellt när jag försökte svara på frågorna och läraren tittade på mig som jag var helt ute och cyklade. Jag kände hur orden då började fastna i halsen och jag ville bara inte mer.

I helgen blir det visst en massa plugg för mig, ska försöka fokusera. Sitter jag som nu ensam i mitt rum, med ingen på msn som verkar vilja prata med mig så blir jag bara passiv.

Ska väl gå och lägga mig och kolla på en film och hoppas att deppigheten är över till imorgon bitti. Låt oss skylla på sömnbrist och allt annat är bra. Bra, bra, bra!


Hoppas ni alla får en bättre kväll i alla fall!


(Och till nästa vecka tänkte jag göra klagofri vecka för min del. Jag klagar för mycket, jag klagar jämt. Ägnar inte mycket tankar åt allt som är bra och fint omkring mig. Men jag ska försöka nu! :) )

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej på dig, viste inte att du hade en blogg!

Jag var inte heller på seasam... undra om någon kom överhuvudtaget?

2009-10-04 @ 13:10:13
URL: http://devote.forge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0