Olika dörrar.

 



Jag står vid ett vägval, och jag vet inte vilken väg jag ska ta. Det kan leda precis vad som helst, eller till samma sak. Jag vet inte...
Som en kompis så fint uttryckte det en gång det känns som att jag står i ett rum med en massor med olika dörrar, och allt jag vill göra är att åka ut genom taket så jag kan se vart alla dörrar leder. Tyvärr fungerar det inte så. Jag måste ta en av dörrarna och möta vad som ens finns där bakom. Det kommer inte döda mig precis, eller förstöra mig liv. Annars som jag nu göra, bara står där i rummet och stirrar på dörrarna, så ser jag dem bara glida längre och längre bort och där står jag och velar. Trampar marken så att jag sjunker ner mer och mer.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin bild! Jobbig känsla...

Tack för kommentaren innan ^^<3

2009-11-11 @ 20:34:51
URL: http://devote.forge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0