Dålig dag

Haft en dålig dag. Varit trött och gått typ i dvala. Mitt huvud har inte varit med mig och jag har varit på dåligt humör. Inte för att det är en sådana sensationell nyhet. Jag tar ändå mina vegetariantabletter nu, men aja... de börjar förresten ta slut, måste köpa nya.
Mina känslor hjälper inte heller så mycket. Varför envisas jag med att vara destruktiv mot mig själv? Ändring på det!
Nu står jag bara i valet och kvalet och jag vet inte vad jag ska göra, men jag vet vad de jag frågar kommer svara...
Ibland hade jag velat ha en sådan manick som i Eternal sunshine of the spotless mind, en sådan som raderar vissa av ens minnen! Åh hade inte det varit underbart ibland! En väldigt bra film också! :) Jim Carrey är duktig.

Det leder mig in på filmen The Remains of the Day som jag inte hittat än :(  Jag tror jag ska gå till backlist och kolla där, problemet är att jag kommer nog hitta andra filmer jag vill ha, och jag går redan back med mina pengar! Okej, inte än, men väldigt snart!
Hittade förresten precis filmen att hyra på ett bibliotek, men inte i min direkta närhet kan man säga X''D

Dagen har trots allt gått snabbt, speciellt sen jag satte mig vid datorn. Jag som skulle skriva en filosofireflektion, jag får helt enkelt försöka slänga ihop i alla fall börja en på första utkastet.


Låttips för idag: Vanessa Carltons, White houses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0