Videos ni borde se

Oj har jag sett mycket på youtube nu :P

Här är ett klipp jag typ tvingades se med morroten "Men Bob Dylan nämns i låten"
Och jag fastnade helt! Låten är farligt catchy, kan inte sluta lyssna på den nu O_O




Och jag fick precis se något ganska speciellt. Kampsport att utöva som full X'''D


Väldigt roande :P


Och så BATMAN! Eller ja... Jokern mest ;) Och det är en parodi, så ni får skratta utan att min vrede över er :)
Del 1



Och Del 2



Finns det något annat man kan göra än att bara älska det! Han som gör det är jätteduktig!


Sedan, bara för att göra horisonten några centimeter bredare så har jag en till låt. Jag har blivit tipsad om bandet och låten och det är verklig bra och lite annorlunda!




Så jag hoppas ni gillade videorna lika mycket som jag ^^

Fred ut! X'''D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhe jo jag vet ;) Vissa har ju den turen med sig mohahaha ..

2009-07-10 @ 01:23:14
URL: http://pepsiii.blogg.se/
Postat av: Steph

Hahah ja, den tredje var kul :P

2009-07-10 @ 02:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0