The return of Harry

Nu fick jag nästan en chock. Det är mindre än en vecka, eller ja, det är en vecka kvar till Harry Potter har premiär och åtta dagar kvar tills jag ska se den! Har biljetterna framför mig, så att jag inte ska tappa bort dem, nu hållder de visserligen på att försvinna under röran, men mitt hjärta kommer finna dem i slutet ändå :P

Satt och kollade igenom bilderna från premiären och jag måste säga... Daniel Radcliffe borde satsa på att ha glasögon på sig till vardags också, hans ögon typ försvinner! Tom Felton var såklart snyggt klädd och allmänt... snygg XD Rupert var... våt... Emma hade en jättefin klänning på sig och hennes troschock var ingen trosCHOCK, man såg hennes trosor lite, oj vad hemskt...
Sedan fick jag också se en ny bild på Alan Rickman... men bäst var att jag fick se typ en jättesnygg och häftig väska! JAG VILL HA! Det var Helene Bonham-Carter som hade väskan. Den såg ut som ett slott! Kom igen det är ju jättefint!

Har förresten börjat bli lite mer av ett Harry Potter-fans igen, vet inte om jag har lust med det, jag har ju lyckats distansera mig från det och nu till filmen så sugs man in igen X'''D
Usch jag är mest rädd för besvikelsen. Jag hoppas jag inte är ensam om att vara rädd för att filmen suger och man ännu en gång får känslan av att det pengagiriga filmbolaget bara vill ha sina pengar och slutar bry sig om kvalitén!
Och jag vill ha tillbaka spökena! GE MIG MIN JOHN CLEESE!
Hur känner ni er inför det hela?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0