Stan... igen...

Jag verkar inte förstå ordet SPARA. Men det är så jobbigt för det är så perfekt att träffa kompisar och gå på stan och sen om man råkar hittar en fin röd tröja och kommer på att man inte har en röd tröja och om den dessutom passar jättebra till ens nya väst så är det svårt att INTE köpa den!

Dessutom fick man se en vän som varit borta för länge... Usch på alla som bara åker iväg på sommaren och lämnar en kvar... fast jag fick ett fint halsband! :D

Ett halsband jag fick från Ayat sen hon varit omkring resande under somamren
Nice eller hur?

Helt ärligt, så hade jag nog aldrig köpt ett sådant halsband till mig själv, men det är samma med allt som är typ blommigt eller i starka färger. Jag tycker det är jättefint på människor och vill ha själv, men jag kan inte köpa! Därför känns det bra att nu ha ett sådant halsband jag kan slänga på mina tråkiga färglösa kläder och känna mig mindre dyster!

PS. Jag har hittat Uppdragsboken, den hette Uppdraget : boken som förändrar ditt liv. Fanns att köpa på internet för 40 kr... så hihi, gissa vad jag ska spendera mina pengar som jag borde spara på? :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0