Nagelskoj :D

Ja, jag och Kahjo ägnade typ 5 timmar åt att måla naglarna och sitta och prata. Det tar tid att måla naglarna om man börjar noga med bas för att sedan kasta sig in i att måla med massor av färger :D
Kahjo hade en ganska bra idé med sina händer jag bara... eh... en ond och en god hand. Och så ville jag måla Jokern och sedan ja... ni kan ju se själva.


Ordning och reda :P

Så här var min hand från början:


Sedan såg de ut så här:


Mina onda:


Goda:

Haha, man KAN se de gröna ögonen!

Någon som är lite nationalistisk:



Kahjos naglar:




Kahjo målar sina fina naglar:
sina naglar

Hide behind Sweden Kahjo!:



Mwahahaha, nu är våra naglar snyggast! :D

Och så ni vet så målade jag: Jokern, Batman, Alex DeLarge, Voldemort, Sjögräs + blomma/sjöstjärna och en vampyr
På mig målade Kahjo: Harry Potter, svenska flaggan och de båda gröna naglarna (efter min design)

Så nu har ni fått tillräckligt med info :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte att jag skrev BAT också ;);) och förresten så ser min gröna tumme ut som om jag har lekt med målafärg - hela tummen är ju grön! xD

Nagelskoj är bäst!

2009-07-26 @ 17:10:55
Postat av: Anonym

eh, ja, det var jag som skrev men det fattade du säkert ändå :P

2009-07-26 @ 17:11:47
Postat av: KJ

men hallå!!??!

2009-07-26 @ 17:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0