Min måndag på stan

Weeih! Idag tog ag ut pengar... bara för att spendera typ allt jag hade på kontot. Men det var väl värt det... antar jag. Ehe...
Jag handlade nog upp för 1000 kr om man räknar in fikat. Men det var väl värt det. Har nu vad jag hoppas är en bra fondation. Köptes med en borste och kostade då 630 kr. Lite mycket kanske, men det är inte djurtestat! Så det känns som lite plåster på mitt dåliga samvete för skorna...
Ja jag är en dålig vegetarian, men om man tänker så, så har jag nog bara köpt saker i skinn som så mycket djur jag ätit. Nej inga ursäkter! Men inga fler skinn- eller läderskor. Inte ens de där indian-inspirerade som är så fina *dregla*

Från Body shop

Aja. Det var i alla fall kul att gå på stan, speciellt med Kahjo (tihi... i förhoppning om att du vill gå på stan med mig mer)! Även om hon inte hindrade mig från att köpa dyr fondation, så fick hon mig att köpa en fin väst *nicka*. Åh faktiskt, som sagt, det var bra att köpa fondationen. Jag fick dessutom prov på facial wash och på lipcolour! :D Dessutom fick jag ju min dusch-gelé på köpet... mmm... Pink Grapefruit!

Och nu verkar turisterna åkt för nu helt plötsligt träffade jag på en massa personer jag kände. Det kändes dock lite awkward ibland. Jag är inte bra på småpratandet eller ens att säga hej. Därför känns det skönt när man märker att man inte alltid är ensam.

Vad har mer hänt... Jo! Jag har lärt mig tvätta! Och jag vill tvätta igen, men tror det är lite sent nu för det ska köras i tortumlaren också och då kan det ta typ fyra timmar med tvättning och torktumling. Måste vänta till imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0