Min dröm

Jag hade en liten skum dröm förra natten, som jag i morse skrev ner så fort jag vaknade. Den var ganska lång och det känns som det finns tusen saker att analysera... aja, här är den!

Jag ska se HP6 (Harry Potter och Halvblodsprinsen) filmen och går dit med typ en ungdomsklubb, men ser bara orförande helt klart och N. Kommer fram och de jag ska se med har inte kommit än. Sätter mig då ute vid ett bord (jag frågar först om jag får slå mig ner) med S och O och några till. Jag ser X sittandes en bit bort med en tjej (damn). Jag kan inte se hans ansikte för han har en stor påsig keps. OBS, han har långt hår i drömmen, men i verkligheten har han klippt det kortare.
Jag märker att jag inte har några pengar (men biljetterna) och blir erbjuden att låna av S eller O, men jag ska redan få låna av en annan (kommer inte ihåg vem).
Sitter i biosalongen, tre stolar från I för jag väntar på mitt sällskap, men de kommer men sätter sig en annanstans. Reklam visas på skärmen, sedan dyker I upp på skärmen och posar (lite halvseriöst) till en kamera. E som sitter bredvid I, dyker sen också upp på skärmen och de börjar typ hångla (posande till kameran), men det verkar konstigt för även i drömmen har jag känslan av att de inte känner varandra.
Sedan börjar musikvideos spelas och jag vill ha popcorn men vågar inte gå ut och köpa (för jag är rädd att filmen ska börja).
Plötsligt är vi i en skog. Chris Brown skulle sjunga en ballad (alltså som musikvideo) men alla verkar då gått ut. A står ute och berättar (för mig) att hon fått en allvarlig el-chock och inte återhämtat sig. Jag ser då att hennes hud flimrar.
Plötsligt går jag med N och bakom oss går ordförande från klubben med en annan. Vi är på väg till filmen (igen) och ordförande säger att vi ska ta samma buss men hoppa av en station tidigare för att möta andra från klubben. Jag hoppar och skuttar fram som om jag var på månen och N säger:
 "Du lämnar mig väl inte?"
"Nej" svarar jag och tar ett sista skutt, sen vaknar jag.


DET är en skum dröm!
Förresten bokstäverna behöver inte vara första bokstaven i deras förnamn. På vissa hade det blivit lite väl tydligt.
Och det inom parantes är saker jag la till nu för att klargöra. Jag gjorde även om visa meningar lite, men det var för att man annars inte begrep dem om man inte haft drömmen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha! Ja, verkligen! Drömmar är konstiga O_o

Jag drömmer om mönstringen VARJE natt, snacka om besatt! o_O



Jag och Steph var på HP igår. Jag gillade den starkt men var nära på att börja bölja när D dog. Oj lite spoiler här! ;) Men men, sorgligt värre!



Hoppas du har det bra! PUSS

2009-07-24 @ 11:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0