Måndag +Tisdag

Jag sov på måndagen lite, var så trött efter maratonet och var och handlade med mamma och så och sov lite till och gick sen och la mig tidigt, vid elva, men då var jag ju pigg. Idag har varit en slödag eftersom jag vaknade upp och frös och då hade jag täcke på mig. Jag var frysen ett tag och trött och hängig, men det har i stort sett gått över nu.

Jag har ägnat dagen åt att kolla på Aliens in America i sängen och sedan kom min morbror, och då kollade jag på tv. Sedan bakade jag muffins! De blev mumsiga, även om de är rinniga. Det beror nog på fyllningen som bestod av det som blivit över av chokladfondueen. Jag har svårt för att slänga sådant! Känner i efterhand att det nog hade passat bättre med chokladsmak på muffinsen i stället för vanillin, men aja. Gott blev det ändå :P

Två muffins
Titta dessa ser ganska fina ut eller hur?


Men tyvärr var det så här de andra såg ut X'''D

Nu har jag precis sett "Trollbunden" (Spellbound) en Hitchcock film med Ingrid Bergman. En film som i början är lite seg och som jag fruktade skulle bli som några av Hitchcock flopparna jag sett, men den överraskade sen och jag satt där och glömde tid och rum. Riktigt bra! (en 4:a ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0