Lugn dag i Lund

Idag var jag och min mamma ner till Lund, främst för att jag skulle köpa typ de skönaste sommarskorna EVER!


Så nu kommer jag och min moder ha likadana skor, fast hon i rött och jag i vitt, men jag överlever, sköna är de.

Sedan fortsatte vi gå runt i Lund och det är så mysigt och fint i Lund och ganska lätt att hitta! Tyvärr började det regna så vi fick lite tidigare än vi tänkt, ta oss tillbaka till bilen.
Jag fick i alla fall nya skor och ett nytt pennskrin, med BATMAN!


Snyggt eller hur :P  Man får vara lite nördig ändå... och det var rea ^^

Nu får jag bara försöka ta mig till Stockholm snart så jag kan köpa lite mer Tarot Café böcker och filmer och bli pank som alla andra studenter utan sommarjobb! :D

Jag har förresten köpt en massa filmer de senaste dagarna och jag får väl göra en lista sen där jag kan bocka av dem och så har jag sett en massa filmer och vissa måste jag ju tipsa om! Men sen som sagt, nu ska jag nog snart ta och se en film och dricka massor med vatten, jag är törstig, men glas och vattenkran är en trappa upp... ännu ett I-landsproblem X''D

Kommentarer
Postat av: kj

hey, nästa gång du åker till lund blir det minsann med mig! :P

2009-07-22 @ 18:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0