Jeans make-over

Jag hade ett par slitna jeans som jag kände att det nog var dags att slänga. Min mobil hade nött upp lite på ena fickan, men så kände jag en lust att förstöra lite och så har jag velat ha jeans med hål i ett tag nu så jag bara, varför inte testa. Vad kan bli värre. Jeansen ska slängas nu så blir jag inte nöjd så slänger jag ju dem bara.

Så här såg de ut från början, typ, jag hade klippt lite högt upp


Efter första uppslitningen:


Inzoomning på hålen:


Och så här såg det ut på golvet, och så får ni se det fina sandpappret som hjälpt mig!


Happ, får väl se hur det blir. Vill ni får ni gärna ge mig tips om hur jag borde fortsätta. Och i slutet får ni gärna säga om jag borde ha dem på mig eller inte. X'D

Imorgon ska jag fråga far min om han inte vet ett sätt att bleka dem.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

GRYMT BRA! Du är ju duktig på det! Kommer sitta riktigt snyggt på dig :D

2009-07-22 @ 02:37:17
Postat av: kj

Hey, värsta modetönten va, blogg och egenslitna jeans, you go girl ;D;D

2009-07-22 @ 18:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0