Harry Potter maraton...

... check

Det hela gick bra. Jag fruktade vissa saker, som till exempel att sitta och plåga mig igenom trean, men den var faktiskt riktigt bra nu och Harrys lilla gråtscen kunde man håna och skratta åt så att den försvann i en sekund.
Det blev mycket ätandes. Vi började vid fem och började redan då äta snacks, för att efter första filmen beställa pizza och sedan äta den till andra filmen och sedan mer snacks och innan tredje filmen tror jag, gjorde vi chokladfondue (som är min nya grej) lite svårt att äta till filmen... om man inte satt intill den *host* Vilket jag inte hade turen att göra.
Och med lite kaffe så höll jag mig vaken till halv sju på morgonen då sista filmen tog slut.

Detta var förresten för ett tag sedan nu, det var mellan söndag och måndag denna veckan, men har inte blivit av att skriva i bloggen. Speciellt inte eftersom mina fina bilder osm jag tog och störde alla som kollade på filmen, har jag inte kunnat lägga in på datorn för jag hittar inte sladden till kameran. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0