Gör det rätta, ta och tvätta :D

Alltså seriöst, varför har ingen sagt att det faktiskt är kul att tvätta? Typ alla tvättar hemma, i alla fall sina egna kläder, men de säger det så nonschalant "Ja jag tror jag måste tvätta idag...". Egentligen borde det vara "Yes! Jag tror precis jag har fått ihop tillräckligt med tvätt så jag kan tvätta! :D" Eller det kanske bara är de där första gångerna... och det kanske bara är jag...

I alla fall så kan jag typ inte få nog av att tvätta. Jag ville tvätta igår men min pappa bara "Nej men det finns inte tillräckligt för att fylla en maskin" och jag bara "o_o Men... tvätta..."
Så nu fick jag ihop en tvättmaskin med svart 40. Hehe... måste jag tillägga att typ 90% av det jag la in i tvättmaskinen var min tvätt X'''D

Jag måste dessutom tvätta vissa saker nu för jag ska ju snart på skrivarläger (PANIK), och då måste jag ju ha kläder med mig! Fina dessutom, men inte för fina. Fina slapp/bekväm/I-don't-care-kläder, och lite fina prydliga kläder också! ^^

Och idag är det marinfestival! :D Och förhoppningsvis ska jag dit idag! ^^ Inte för jag vet vad man kan göra... får väl gå och kolla på människor... vilket både är bra och dåligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0