Blå, melodiös, trötthet

Jag gjorde precis klart Melodikrysset med mina föräldrar och morbror, och man skulle bland annat skriva in namnet på en kvinnlig figur från en visa *hint*. Ännu en liten påminnelse när jag nästan glömt bort det.

Jag blev förresten väckt vid tio för melodikrysset och jag som gått och lagt mig och sagt till mig själv att jag skulle få sova till tolv, men det blir inte alltid som man tänkt och får väl skylla mig själv som vänder dygnet.

Utemöblerna är förresten härligt blå igen, men det har regnat på natten, men det har lagt sig som pärlor överst. LÄTTNAD! Jag behöver inte måla om för att det regnat i alla fall. Och vad får jag för det, typ kanske 150 kr X'''D Fast då är jag ju inte riktigt klar än, men det tog ju inte så lång tid faktiskt.

Och i dag fyller någon år. Nämner inte personen vid namn får då kommer personen nog döda mig med chop-sticks, och det är inte slutet jag hade tänkt mig. Grattis igen till personen! :D
Och förresten, idag ska nog Elin äta massa tårta och träffa trevliga personer som kommer med inslagna saker, men detta utan någon speciell anledning... Hoppas hon får det bra ändå!
Jag var förresten glad över att lite halvt och lite lamt ändå betala tillbaka för stödet och puschen jag fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0