Lite allmänt och illamående...

Imorgon, 05 och något ska jag visst sitta på ett tåg och åka mot min andra praktikplats, riksdagen. Jag ser faktiskt fram emot att få se hur det går till och lyssna på vad som kan diskuteras vid möten och hur formellt det egentligen är.

Därför ska jag nu försöka packa. Jag vet bara inte hur man på ett bra sätt packar ner en Dumle-julkalender :P

Annars händer inget speciellt. Mattelektion idag som inte gick så bra... provet... ja jag måste helt enkelt plugga ordentligt nu. Jag mår dessutom illa nu, först gjorde jag det när jag satte in nya öronhängen, fortfarande inte van. Nu är det nog mest för maten jag åt, värst av allt var att det var ganska mycket och inte så gott. Jag använde ost bara för att den redan gått ut och jag inte vill slänga, och det blev lite för mycket... bläääh...
Nej, nu kommer jag till det värsta, jag är fortfarande sugen på godiset som står i vardagsrummet! Mmmm, yummie, socker och E-ämnen.


Kommentarer
Postat av: kj

haha, älskar den sista meningen! xD

2009-12-08 @ 19:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0