Rena händer, ren tvätt.

Idag gick jag till skolan. YEAH! Och där möttes jag av lappar där det stod "Om du är sjuk stanna hemma"... ehe... Men jag har inte svininfluensan, eller jag har ju inte papper på att jag inte har det, men just nu är jag täppt i näsan, får stundtals ont i halsen om jag ligger ner och så nyser jag och hostar. Ingen feber. Jag tycker inte det borde vara något problem, plus att det är aptråkigt att vara hemma en hel dag! Jag har problem med att gå hem och vila efter skolan nu. Förvånande kanske för er som känner mig, för ja, jag är lat, men förkylningen gör mig pigg och skärpt på ett annorlunda sätt. Vilket får mig att ha energi till att prata med folk, tvätta, springa upp och ner för trappor (fast jag inte borde och försöker att låta bli) och får mig att när jag svävar iväg i fantasin på lektioner att kunna dra mig till verkligheten och uppfatta ord. Även om jag inte uppfattar ord så jättebra och att komma på nya saker är typ omöjligt.

 Precis smörjt in händerna med handdesinfektion, eller nu var det ett tag sen, har hunnit tömma och fylla tvättmaskinen X'''D Mina Jeans är nytvättade och jag vill ha dem på mig imorgon! Åh! och min flanelltopp! Gaaaah *dregla*

 Förresten, jag har numera 31 kr, för jag hittade en tia i tvättmaskinen :P (Om jag är virrig så är det för att jag har börjat skriva på det här inlägget sen typ fyra idag och har lagt till en mening då opch då :P)

Nu är det varmt och jag ska sova, för jag ska nog till skolan imorgon. Med mitt handdesinfektionsmedel X''D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0