Sista dagen...

I morgon åker jag ännu en gång från Stockholm, så klart är jag fattigare i pengar, men rikare i klädesplagg X'D
Plus att jag vet att jag förutom min dyra köpta kvinnliga flanelltröja, ska åka typ till Maxi eller Coop och köpa flanellskjortor. De är mysiga och inte lika dyra som de omgjorda modellerna till tjejer.

Och jag MÅSTE skaffa mig en hatt, nu vet jag bara inte om jag ska ha en i brunt eller svart. Och vad har hänt med mig! Jag sitter och funderar på vad jag ska ha på mig i höst, tänker på att jag måste fixa mitt hår, men det måste jag...

Förresten, bäst att varna nu i förväg för ett ganska oseriöst inlägg om det skumma området Fruängen. Fråga inte, bara vänta, läs och börja ifrågasätta min mentala hälsa.

Jag har i alla fall haft jättekul här, fast det bara blev hela dagar med att springa runt från butik till butik. Jobbigt! Men ja, nästa gång får jag väl också ta en kulturrunda ocfh sedvärdhetsrunda, men nu räckte det gott och väl med en shoppingrunda.  

Nu hinner jag inte mer, två lyckosökare väntar på att få spö i kortspel. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0