Me 'hjärta' hasselnöt!

Denna helgen har varit... tom, händelselös och urtråkig. Bara för jag fick för mig att jag skulle "vila upp mig". Gick väl inte bra, jag har fortfarande hostan kvar. Tänker ändå gå till skolan! HA! Jag vill ha Psykologi B och Matte C jue! (låt oss ignorera engelskan).

Dagens höjdpunkter (inte efter hur bra de var utan i ordningen de hände):
1. Jag fick sista lasagne-biten
2. Jag fick hasselnötsglass (YUMMIE!)
3. Jag åt mer hasselnötsglass :P
4. Människor på msn började faktiskt ta kontakt med MIG


Sedan, det är visst väldigt många med dåligt minne. Har aldrig hört någon säga "Jag har bra minne" är det för att ingen har det, eller för att man inte vill säga det för tänk så råkar man glömma en av 100 saker? Eller kan det vara för att man vet att ens liv varit mycket längre än det man kommer ihåg?

Nu borde jag sova förresten, jag ska duscha imorgon, fast jag duschade idag, för jag snålade med schampoo för jag hade bara lite kvar och visste inte om jag skulle kunna få mina föräldrar att köpa hem till mig snart. De gjorde dem idag så imorgon blir det mycket schampoo! :D

Innan jag sover så ska jag förresten se klart på Dr Åsa, jag gillar faktiskt det programmet! Jag gilalr att lära mig och hon gör det väldigt pedagogiskt och kul! ^^

EDIT! (Tack till dig som påminde mig att jag glömt!)

Dagens citat, det jag tillslut valde till filosofin:
Docendo discimus (-Seneca)

På svenska:
Genom att undervisa lär vi [oss själva]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0