En härlig lördag

Okej, förutom att jag innan inte visste om jag skulel bryta ihop eller inte, så bestämde jag mig för att ge mig av till biblioteket och rensa tankarna. Satte mig ner med två stora citatböcker och kollade igenom de lite slött och skrev upp några citat till filosofin (så nu kommer en ny sak introduceras på min blogg! Dagens citat! Yeah! ^^).

Sedan ja, eller rättare sagt innan, åt jag en fantastisk lunch. Sallad! Seriöst jag åt SALLAD! Det är häpnandsväckande. Visserligen åt jag två små baugetter till... ehe... men det var riktigt gott i alla fall (och förresten, senare idag kommer jag nog skriva om bantning).



Mmm, mums, visst ser den god ut! Min mun börjar i alla fall vattnas!

Sedan så ja, var jag hos en kompis med en till kompis och så snackade vi lite om allt, åt kakor (där försvann min sockerfria vecka) och spelade TP! :D
Hann visserligen inte spela klart... men det var kul!
Börjar konstigt nog vara trött nu och så har jag ont i halsen, så jag vet inte, skulle inte förvåna mig om jag antingen vaknade upp sjuk, eller frisk utan några biverkningar alls imorgon. Vi får se ;)

Och bara så ni vet, är jag inne på Facebook nu, och jag klarade testet ;) (X är nog ej längre relevant i min ekvation)

Dagens citat?
Behandla din vän som om han kunde bli din fiende och din fiende som om han kunde bli din vän (-Cicero)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0