En håltimma

Happ, nu har jag varit sysslolös ett tag. Denna hålan kommer  nog störa mig hela året, men vad ska man göra. Tack och lov att vi ibland ska ha labb på naturkunskapen så att halva klassen får sovmorgon. Det är inte dålgt det! :P

Första lektionen gick väl bra, känns som vanligt, fast jag hade huvudvärk och orkade inte bry mig så mycket om "Vad består en atom av?" För på något sätt känns det som att det inte ändrats så mycket sedan högstadiet, de har fortfarande samma delar och atomer är fortfarande samma grej som grundämnen. Vi ska visserligen få lära oss om isotoper och det vet jag inget om än så jag får väl längta tills dess.

Jag får förresten inte upp mitt skåp. Hur irriterande är inte det, jag som typ brukar vara jätteduktig på sådant. Så nu måste jag tvinga han jag bytade skåp med att gå och fråga om skåpens kod för jag tror inte att vaktmästarna kommer ge den till mig hur oskyldig jag än ser ut om jag inte står uppskriven som skåpsägare. Aja, tack och lov att jag inte har fått ut alla böcker än.

Nu börjar religionen så jag måste gå!

Kommentarer
Postat av: "kahjo" eller nåt

Jag säger bara detta: isotoper är INGET att längta till!

2009-08-21 @ 20:35:29
Postat av: Cece

Varför inte det? Ny kunskap som väntar på att läras in! :D



I know, I'm trying to fix that mental-defect...

2009-08-22 @ 09:08:13
URL: http://parvadux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0