Uttröttande skattjakt!

Idag var det Studenttävling, Skattjakt hette det och vi fick ut tre papper med saker vi skulle samla in och hur mycket poäng man fick för allt. Som vi sprang och samlade. Jag och en till åkte hem till mig och hon gjorde chokladbollar medan jag kokade ett ägg, och sprang och hämtade diverse saker.
Sedan när allt var klart och vi kom dit så, ja, kom min klass på att de glömt fixa någon med "McDonalds" ögonbryn. Ingen verkade särskilt villig när tuschpennan kom fram. Så jag svalde min stolthet. Och voila!



"The Evil-look" passar mig ganska bra. Jag hoppas förresten ni ser skillnad på mina ögonbryn! Annars blir jag rädd!

Så sedan när det var klart så cyklade jag hem och dumpade allt där, sedan gick jag tillbaka för att hämta min mammas cykel, men ja, väl där så märkte jag att cykelnyckeln mystiskt försvunnit. Vid det laget tog mitt blodsocker en enorm dykning och jag fastnade på en busshållplats i en halvtimme och gick någon minut efter mitt sista sällskap försvunnit på en buss.
Kom hem, värmde mat, och trodde jag då skulle bli pigg, men neeej. Är fortfarande riktigt trött, borde sova nu. Det finns ju ingen chans att jag kommer sätta mig och räkna matte nu ändå...

Dagens tankvärda citat:

Det är dumt att slita sitt hår i förtvivlan, som om skallighet skulle göra sorgen mindre.

- Cicero


Kommentarer
Postat av: kj

HAHAHAAAAAAA x'D

2009-09-21 @ 17:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0