Nalkande födelsedag O_O

Okej... så, nu är det typ 3 dagar kvar? Lala, panik. Jag måste förresten skaffa ID, men poängen nu var inte att jag var glömsk, utan att jag inte har en aning om vad jag ska göra.
Okej, så här är planen. Jag fyller år på torsdag, firar med familj och lite släkt, sedan på fredag kommer jag vara död av hela skolveckan tror jag. Men på lördag, kan jag göra något. Jag vet inte bara vad eller hur stort. Fint väder så tänkte jag mig fika i parken och sedan kanske några vill se bio, film eller bara fortsätta umgås. Andra alternativet är att jag försöker diskret slänga ut mina föräldrar och ha middagslagning (typ, tacos eller nåt) och sedan skitsnack och annat valfritt. Borde kanske tvinga er till lekar... eftersom okej, jag är 18 då, men barnet i mig kommer jag klamra fast vid X'''D

Min födelsedag för några år sedan

Någon annan som har något bra förslag?

Jag är ledsen, jag borde ju typ bestämt vad jag skulle göra och bjudit in människor, men jag sitter här med en redovisning jag ska få klar till imorgon. I morgon tänkte jag plugga undan resten av veckan för i övermorgon ska jag ut i skogen och plocka svamp och sedan... ja...

Men som svar till Kahjo, självklart ska jag fixa ihop något. Bästa tillfället att få träffa mina vänner jue!
Nästa problem... vilka ska jag bjuda... Allt beror ju på hur "stort" kontra "intimt" jag vill ha det.

Gaaaaah! Nej detta ledde inte till något upplysande...

Nu ska jag i alla fall fixa till min Ernest Hemingway redovisning, ni får såklart veta hur det gick imorgon! ^^ Några av er kanske dessutom får se det hela live O_O

Önskelista kommer väl sen också ;)

Dagens citat:

Hälften av de misstag vi begår orsakas av att vi känner när vi borde tänka och tänker när vi borde känna.

- John C. Collins



PS Visst är jag duktig, jag visade inget av min "OH-MY-DYLAN-I'M-GONNA-BE-OLD-AND-GREY"-syndrom :D  DS

Kommentarer
Postat av: kj

Hey, den där bilden, den visar en snurrig och smarrig tårta och en otroligt vacker talriksmålning som gjorts av... dumdumdum spänningen stiger... MIG!! ;D ^^

2009-09-21 @ 17:13:31
Postat av: kj

meh, blir det fettext när man skriver något inom stjärnor * ? dåligt...

2009-09-21 @ 17:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0