Uppe tidigt idag?

Kul det var att vakna för cirka en timme sen... Försökte sova, men eftersom jag viste det var hopplöst så var det ju inte lönt. Jag är spänd, helt i onödan, har inget pressande skolarbete på mig precis. Jag gjorde visserligen inte matten igår, men hittills har jag ändå aldrig räknat ikapp matten så det borde ju inte vara en nyhet att oroa sig för. Nej jag vet nog var det rör och jag börjar bli trött på det! jag tycker ändå att det går åt rätt håll och så får jag återfall.

Så vad gör man när man inte kan sova då? Jo man skriver ett blogginlägg och sköter sin Farmville X''D
Jobbigt bara att det inte är några som är inne på msn eller facebook. Det blir lite ensamt, med bara musiken som min vän. Imorgon kommer ju dessutom min mamma tillbaka, så jag måste städa upp lite. Köket är som ett stridsfält!

I dag ska jag däremot till min farmor och äta lunch! :D
Sedan vet jag inte, antingen ska jag fjäska för någon kompis att följa med mig till 035, eller så får jag väl göra matten, svenskan, latinet eller filosofin, eller kanske flera av dem. Sedan ska jag försöka orka med SSU-mötet, efter jag nu skördat mitt ris! (på Farmville då :P)

De har verkligen tagit bort en massa Bob Dylan musik från spotify! Och Pink Floyd har de inte ens haft. Jag blir arg! Nu när jag sitter här och ville lyssn på Dylan så gick inte det så bra, jag kan visserligen lyssna på mina skivor eller musiken på min mobil, men jag ville ju lyssna på låtar jag inte hört! Så nu blev det, en gammal spellista med lite udda låtar, nu är det Evidence av Faith no more, en jättebra låt ^^

Nu tror jag att jag ska gå och *gäsp* lägga mig igen och hoppas på att jag kan koppla bort mina tankar!

Morgoni, morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0