Matematik och min dag

Jag somnade innan idag, vid fyra till halv sex. Jag hade nämligen redan sett Simpsons avsnittet och var trött. Alltid lika lustigt att vakna till och höra att det är ett helt annat avsnitt fast det inte känns som man somnat. Och bara så ni vet, när jag vilar middag så dreglar jag! Jag tycker inte det är särskilt mysigt och vakna upp och känna hur kudden är lite våt. Konstigt nog gör jag typ inte det när jag sover på natten.

Skolan var, jobbig. Började med en enkätundersökning där jag tror jag framstod som ganska mentalt instabil utan anledningarna han sökte. Plus att jag under dagen gjorde saker som frågorna handlade om, som att börja skratta utan anledning, det trodde jag inte att jag gjorde. Men jag började göra det efter matten. Men där är vi inte än!
Engelskan var först ganska bra och jag fick mycket gjort, sedan förstod jag inte sista uppgiften och då var det liksom en timme kvar, så det blev ganska mycket pratande med mina bänkkamrater och så blev jag ju beordrad att skriva så det gjorde jag också!

Sedan matten, där jag blivit övergiven av två personer! Har en kvar, tänker vara en igel! Sedan finns det ju andra positiva saker med matten, som även kan bli distraktionsproblem. Idag var jag däremot chockerande engagerad och blev pigg och tyckte det var kul! Jag gillar verkligen matten!


Visst är bilden fin, och nej det är inte ett fotografi, bara något jag slängde ihop på Paint, hohoho!

Jag har förresten "fjortis"-naglar nu, men jag börjar vänja mig med dem. Fick ju ta väck det gula, från i lördags, fast jag först inte tänkte det, men så blev det att jag ville måla naglarna i någon skrikande färg och då föll lotten på rosa O_O
Blir inte upplagt nu utan kanske senare om andan faller på.

Imorgon är det förresten min första studenttävling. Skattjakt. Får se hur det blir. Har inga direkta förväntningar, ändå blir jag lite nervös. Vissa kanske förstår varför, även om det nog är ganska långsökt X''D
Dessutom har jag min första Latin lektion på en tisdag, kan bli intressant och se hur det funkar att ta mig från den ena skolan till den andra. Jag borde förresten göra min latinläxa...


Så, Dagens citat:

No one is free, even the birds are chained to the sky.
- Bob Dylan


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Haha aw, du gör alltid så roliga bilder i paint!!



Kämpa på med matten nu! Du klarar dig nog utav mig ;) Heheh.... ursäkta att jag inte jobbade så mycket på engelskan, men du vet anledningen till varför iallafall :P

2009-09-15 @ 16:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0