För jag är 17 år

Ja ni, vem börjar 11 men kommer väckas ca 6 imorgonbitti? Jo jag, men jag ska inte klaga, för jag kommer få chokladbollar och kanske paket! Ska i alla fall få ha min flanellskjorta imorgon! :D
Tänkte baka tårta till idag, så blev det inte, kanske imorgon bitti? eller så köper jag en på kondiset, de är ju också goda tårtor!

Börjar se framemot lördagen också :)

Annars är det väl som vanligt. Jag känner mig väldigt trött nu, men snart börjar True Blood och jag VILL se!!!

Försöker få ihop mitt beskrivande av en artikel och tror att jag tar det på lite för stort allvar, men jag vill att det ska vara bra!

Lyssnar förresten på kinesiskmusik nu.


Jag gillar den här låten, Ruo ni peng dao ta (=Om du ser honom/henne).


Dagens citat:
Att beröva livet vänskapen är som att beröva jorden solen.
(-Cicero)


Kommentarer
Postat av: Antonia

Så, var tårtan god då ? :D

2009-09-13 @ 14:43:21
URL: http://toniiaa.blogg.se/
Postat av: Cece

Ja självklart, men det finns fortfarande några bitar kvar...

2009-09-13 @ 15:07:02
URL: http://parvadux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0