Glass till min hals ^^

De på sjukvårdupplysningen verkar underbara, i alla fall hon jag pratade med. Hela tiden lät hon snäll, förstående och som att det verkligen inte gjorde något att jag ringde för att prata om min hosta. Tyvärr verkade det inte finnas någon mirakelkur, det var bara att vänta ut det hela. Honungsvatten och halstabletter tipsade hon mig om XD Inget nytt, men ändå. Tyvärr hade vi ingen honung hemma. Så det blev te, Earl Grey, inte så gott, men ja, hjälper med halsen i alla fall. Nu ska jag försöka få ihop presentationen av mig själv. Tur att en påminde mig om att den skulle ha en tydlig inledning och slut, så jag ska nog ändra det och göra det efter vad jag lärt mig på retoriken.



Idag var jag på stan... jag hade 21kr, jag köpte en glass med polka och mint strössel, nu har jag inga pengar kvar. Dock fyller jag ju år om 9 dar så ;)
Fortfarande panik för det. Tror dock jag ska hålla allt väldigt stillsamt. På torsdagen är det väl tänkt att jag ska fira med min familj och så, sedan... så får vi se. Jag måste förresten skriva ner allt jag vill ha... pengar står ganska högt upp på listan, men usch, känner mig så pengar beroende... men jag vill ha en till flanellskjorta och sedan vill jag väl ha typ garn!!! Jag ska sticka min egna mysiga halsduk och ehe, kanske fjäska för mamsi att sticka mig en tröja :P

Jag vill spinna! Alltså gå på ett Spinningspass, jag håller nästan på att dö av allt stillasittande, men jag är fortfarande "sjuk" så jag ska försöka att ta det lugnt... gaaah. Så fort detta släpper så ska jag allt gå på ett pass!


Dagens citat:

Pengar är som gödsel, till ingen nytta om de inte sprids.

- Francis Bacon


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Du kommer bli frisk snart, som du kämpat haha med ditt bakterie dödande medel!! :P



Vad hände med tian i tvätt maskinen XD? Trodde du hade 30kr!

2009-09-01 @ 22:35:55
Postat av: kj

Hey, du måste ju göra någon liten fest för mig också :o det är kravet för att få present! ;P hihi

2009-09-02 @ 18:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0