Spinning in my heart

SPINNING! Det är verkligen superkul! Fast det kändes lite som att jag skulle tuppa av. Tror inte det bara var ansträgningen utan även för jag bara ätit ett päron en timme innan, och innan dess var det lunch bestående av vå mackor som jag tryckte i mig.

I dag sprang jag ännu en gång och letade efter tidningen Entrés högkvarter, men det går helt enkelt inte att finna, och det blåste och jag blev tröttare.

Sedan var det skolfoto... Stort YEAH, för jag fick ha på mig en jättefin klänning och att jag dessutom inköpt ett rött skärp till den också... stort NOOO, för att det var skolfoto och vi hade ballonger som small... Men allt som allt tror jag att det blev bra! :)

Nu har jag precis sett Modehuset Chanel medan jag tryckte i mig två Hamburgare, det sa verkligen bara tjooff, tjoff. Aja, jag har tränat, det tänker jag leva på tills måndag då jag ska träna igen.

OCH hör och häpna! Jag tog ut en till spindel idag! Alldeles själv, jag blev inte ens rädd jag bara "Happ, där är en spindel *gå och hämta burk och sätta över spindel*, så ja...". Jag är SÅ stolt över mig själv... jag börjar, växa upp O_O

På lördag blir det förresten Bokmässan! :D Vi (jag och min mamma), ska kanske till och med göra Melodikrysset där, när de har det LIVE! :D


(Och jag tror tyvärr mina citat är slut, så det blir inget "Dagens citat" nu :/ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0