Polkahonungsvatten!

Polkahonungsvatten gör mig glad :) Finns det så mycket bättre än varmt vatten med en sked honung med smak av polka... yummy! Tänk att man nu även smaksätter honung, visserligen tycker jag det behövs, för honung naturellt smakar inte så gott... men polka honung däremot! Okej, hellre polkaströssel, men i vatten så är det underbart! Såg nu också ett recept på en glass där man ska använda sin favorit honung! *dregla*
Så nu sitter jag här och ska väl förbereda min muntliga presentation av mig själv som inte blev av idag för det fanns ingen fungerande videokamera... ehum... gillar inte videokameror, men, men, får försöka komma över rädslan imorgon. Egentligen bryr jag mig inte så mycket längre, vet inte om det är bra eller dåligt.

Min burk med godaste honungen jag smakat!



Och för att svara lite på en kommentar så här emellan styckena, ja jag skulle haft 31kr, eftersom jag hittade en tia i tvättmaskinen när jag tvättade, men jag la den vid tvättmedelena för jag skulle ju få in allt i torktumlaren, så glömde jag den och sedan när jag kom på att gå ditt och kolla så var den borta. Har nog hamnat i familjens myntsamlarlåda där alla upphittade mynt hamnar och det var ju mitt fel så jag förlorade de tio kronorna som jag velat ha idag att köpa en macka för i lektionspausen.

Just det, lektionen var ju lite... speciell. Det är inte bra när man sitter och plötsligt börjar läraren svaja och sedan hela rummet och man tittar ner på bänken och allt fortfarande svajar. Bra att man då sitter bredvid någon som kan hjälpa till att kalla på lärarens uppmärksamhet och att läraren är så snäll så hon följer med en att hämta mugg och står där medan man fyller muggen med vatten och dricker.
Det hände mig om det inte framgick så bra, jag vet fortfarande inte varför, aja, det gav ju sig efter ett tag. Konstigt nog, eftersom jag sedan blev hungrig, men hm, inte hänt mig innan.

Dagens citat:

There is nothing so stable as change.
- Bob Dylan


Kommentarer
Postat av: kj

ehm...ew.

Vad du än gör, sätt inte honungen på mackan och ät ett tiotal såna, det gjorde jag och jag mår fortfarande illa när du bara pratar om polkahonung! (Jag åt dem inte i rad dock(!), men det är en väldigt specifik smak som hm... etsar sig fast i minnet i veckor :P)

2009-09-02 @ 18:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0