Jaha, tiden och år, går visst...

Happ, nu har man gått och blivit myndig också... det känns ju... skumt...

Men det var en trevlig födelsedag igår som började klockan 6 på morgonen med presenter (pengar och skjorta!), chokladboll och lite jos. Sedan somnade jag om och sov till nio. Gick upp och gjorde mig i ordning. Följde med och pekade ut tårta, blev avsläppt vid skolan och lyssnade sedan på vad studentkommitéen hade att säga. Åt, hade lektion och sedan klassråd. Började gå hem vid tjugo i fem. Fick ONT i fötterna (gå från skolan i högklackat, även om det är bred klack, inte en bra idé). Sedan kom min farmor och faster :)
Så vi åt, Tomatbruschetta som förrätt, sedan spenatlasagne och till sist tårta och chokladbollar! Då hade visserligen två till, en kompis till mina föräldrar och hennes son kommit och grattat och gett mig present ^^
Dessutom kom mina föräldrar på till maten att jag nu fick dricka officiellt och frågade om jag ville ha vin till maten, jag tackade nej, för vin är inte gott... jag smakade dock på vinerna, och jag håller kvar min uppfattning, vin är inte gott. Det smakar ju bara alkohol! Eller inte bara, men till störst del!
Så vad fick jag då? Än så länge så har jag fått massor av pengar, fina blommor, fina kort och en hemgjord sjal av min faster som är jätteduktig på att sticka! Den är jättefin! Får ta bild sen! Och så klart, trevligt sällskap :P

Idag har alla varit skumma mot mig. En har klappat mig och sagt "snäll kisse", en annan petade undan hår i min lugg, efter hon petat på mina byxor... och resten var i ungefär samma stil. Kan också bero på att jag har varit borta i huvudet stora delar idag också. Jag fick ett av mina ner fall, hjälpte inte att jag såg en viss person. Visserligen hade jag innan varit ledsen för att jag missat chansen... gaaaah! Att allt ska vara så jobbigt!
Plus att jag har halvt nackspärr.

Jaja, jag får blicka frammåt till morgondagen. Ska städa en massa och planera. Jag har inte planerat så mycket än. I dag är jag i alla fall trött och vet inte om jag ska sova nu eller gå och lägga mig tidigt... Slödag är det i alla fall och jag tänker inte ens titta åt skolarbetet!


Dagens citat:

I have so many different personalities in me and I still feel lonely.

-Tori Amos


Kommentarer
Postat av: Stephanie

haha, vem sa snäll kisse till dig :P?



Även om det kanske inte är så passande just nu.. så efter regn kommer solsken, även om det kan regna väldigt länge ibland! kram

2009-09-11 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0