Mycket i veckan!

Min Ernest Hemingway redovisning gick väldigt bra! Åh! Det är kul att ha redovisningar! Och det är bra att jag tycker det för jag ska ju berätta om en artikel på fredag också X''D
Förbereder mig idag, för jag är sååå duktig! Har bara problem att välja vad jag ska prata om, hittade två intressanta artiklar! Min mamma måste dock läsa ena för jag vet inte om jag förstod den (låter lovande va? :P)

I morgon är det inte bara True Blood, utan även dagen då jag ska åka med min farmor och faster till en affär och sedan äta på laxbutiken. Ser framemot det, och därför är idag en pluggdag, även om det inte går så bra på den fronten.

Och gissa vad! JAG FICK UPP MITT SKÅP! Seriöst, var utan skåp i två veckor och se hur kul det är... mwhahaha. Var bara så typiskt, för jag hade bara med mig en bok som jag kunde lägga in där.

Söt kille (ritad av Steffi)

Tihihihihi... det är faktiskt lite jobbigt att se söta killar på många ställen, men ändå gör det inget om man få tillfälle att sitta och titta på dem... Här ovan har ni en fin avbildning som Steffi gjort. Jag gjorde också en, skillnaden? Hennes log, min såg passiv, oberörd, och lite ledsen. Tolka det som ni vill, ni som haft Psykologi A borde nog i alla fall kunna utforma lite teorier.

2 dagar kvar... ja, jag har lite smått panik. Vet fortfarande inte vad jag ska göra, men ska ta tag i det nu! Ehm... måste bara skriva upp det någonstans så jag kommer ihåg!


Dagens citat:
Det lustiga med framtiden är väl att man då kommer kalla vår tid den gamla goda.
-Ernest Hemingway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0