Bortglömda-bilder-potpurri

Jag har hittat massor med bilder på min mobil med saker jag tagit foto på för att "det skulle vara kul att ha på bloggen" så nu tar jag igen det lite. För det är antingen detta eller att plugga matte. Då känns detta bättre.



Hur många fingrar har jag egentligen?

En bild jag tog för att en på Fefo uppmärksammat att en tecknad bild där bara hade fyra fingrar.


Och nu till bilder från min och Kahjos mikro-gjorda kladdkaka. Tryck på bilderna för att få upp större!



Den ser en aning skum ut va? Den gick ner i alla fall, yummie! Socker och kakao, mums, mums!


Och sist men inte minst, vad vi fick göra på Naturkunskapen, tror detta var typ... butan? Jag tyckte den blev söt i alla fall :P


Oh my, it's alive!


Dagens citat är:

Människor är som viner; med åren blir de dåliga surare och de goda bättre.

- Cicero


Kommentarer
Postat av: kj

HAHA, jag älskar bilden på när den svämmar över! x'D

2009-09-21 @ 17:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0