Födelsedagsfest!

I går, och lite in på idag hade jag min födelsedagsfest för några av mina vänner! Allt som allt gick det väl ändå bra! Jag hade kul i alla fall och jag hoppas alla andra hade det med, var lite svårt att se ibland. Jag hade kanske inte planerat det jättebra, i stället såg jag till att man kunde gå in i mitt rum utan att snubbla och utan att få nysattacker! Sedan var vi bara där ett litet tag när mina naglar målades lite.

Ja, vem ritar bäst?

(klicka på bilden för att få den större)

Kan väl nämna att de inte kunde se något medan de målade :P

Jag måste ju dessutom säga att jag fick mycket fina presenter!



Visst är de fina! Det är:
1. Skjorta + brunt skärp
2. Papaya Dusch saker från The Body shop (med hudkräm, tvål och en orange tvättsvamp)
3. Skrivbok med givna kategorier och geléglitterpennor
4. En rosa plånbok
5. Filmen, Låt den rätte komma in

Jag känner mig väldigt glad och nöjd nu, även om min arm gör ont. XD

Hoppas bara alla hade det lika kul som jag! Och tack till mina underbara gäster som alla hjälpte mig i min förvirring :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0