Pissig dag

Skit dag! Droppen blev när det visade sig att jag och två till suttit och väntat i onödan i en timme och en lärare som bara "Men det kunde ju inte hjälpas" och så ett stort smile till det. Jag fick ta mig snabbt därifrån för att inte få ett utbrott.
Dagen började redan dåligt med regn, men det kunde jag ändå leva med, för ibland måste det ju regna, men efter Latin-lektionen så gick humöret bara ner, vilket var bra varken för mig eller min omgivning kände jag.

Jag måste kolla upp min hälsa igen för nu är jag så där läskigt trött igen, nu kan det visserligen bero på att jag inte motionerat på ett tag, men har anmält mig till Spin Bas på torsdag och nästa måndag!

I morgon kommer bli en intressant dag också. Jag har redovisning, som jag funderar på att skippa, funderade seriöst på att skita i lektionen eller gå dit och säga "Ojsan, nej men jag hann ju inte för tiden jag skulle lagt på det gick åt att sitta i skolan och invänta ett möte". Ja jag är sur och kan inte släppa det.
Sedan ska jag följa en till en möjlig praktikplats, sedan är det studentmösseprovning (som jag helt glömt) och så ska jag försöka hinna baka scones... och mötet kommer jag nog skippa igen... Onsdagar är inte bra att ha möte på!

Sedan till detta är det en massa annat som jag inte ens ska försöka gå in på.

Förlåt, men det var skönt att få skriva av sig lite!

Nej, inget bra har hänt idag som jag kunde avsluta detta med, men ibland har man helt enkelt dåliga dagar. Jag har i alla fall Modehuset Chanel att titta på, det är läskigt fängslande!
(Tillägg ca en timme efter jag först skrev inlägget: Jag kom på att jag ska sticka idag! Hittat massa fint garn, vet bara inte vad jag vill sticka och hittar inga sticknålar :/ )


Dagens citat:
Don't spend time beating on a wall, hoping to transform it into a door.
-Coco Chanel



Kommentarer
Postat av: Karin

VIsste inte att det var en inställd lektion imorse tom... Shitty day! Men jag älskar att pilla på min mobil, even if you hate it.... ;)



LOVE! :D

2009-09-22 @ 19:29:23
Postat av: Karin

Btw så gillar jag också modehuset chanel, tycker det är asskoj, mysigt och Karl Lagerfelds roliga gångstil. Så himla kul! :D

2009-09-22 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0