Dagens plan!

Nu har jag intagit ett nyttigt mellanmål! Blåbär- och hallonsmoothie (med blåbär, hallon och yoghurt som beståndsdelar), lite cashewnötter (saltade, men ändå!), och ett underbart Discovery äpple (som är odlat i Sverige!). Yummie!

Så nu är det ingen återvändo! Bara lite Farmville och sedan ska jag börja beta av listan med saker att göra!

1. Skriva en presentation av en föreläsare + avtackning (eftersom jag ska hålla i det på onsdag så är det verkligen dags att få det skrivet nu!)
2. Prata med svåråtkomliga Steffi om Twilight-nights! Det börjar bli knappt nu!!!
3. Försöka få kontakt med ADM
4. Försöka skicka religionläxan till läraren
5. Försöka inte tänka på annat
6. Kolla upp bokmässan/praktik/Schwerin (det sistnämnda ska jag och min mamma till för att kolla på hennes idol Melanie, som faktiskt är riktigt bra!)
7. Titta på CSI NY
(och om jag får tid över, 8. Plugga matte! men det blir nog morgondagens sysselsättning)

Melanie (Safka), en riktig Hippie ;)



Så jag ska väl börja med att skriva nu, så får jag väl återkomma med hur det hela gick.



Kommentarer
Postat av: kj

Hehe, CSI NY är viktigare än matte, jag förstår ;) ^^

Och en fråga, det där äpplet, det var inte köpt va?

2009-09-21 @ 17:35:44
Postat av: Cece

Ja! Mer allmänbildande. Nu vet jag hur man kan få knark ur människors organ.

Ehe... vaddå köpt? Varför skulle jag köpa äpplen, jag som har så goda i trädgården... mums...

2009-09-21 @ 22:57:44
URL: http://parvadux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0