En klagofri-bra dag!

Woooh! Bra dag i dag! Det är bra att inte klaga, det har gjort mig gladare! Och jag har inte helt varit klagofri, men jag har i alla fall försökt och det är ju det som räknas! Jag känner mig ändå nöjd!
Jag hoppas med denna vecka se om att klaga och att må dåligt kan höra ihop, så vi får se i slutet om jag mått bättre eller inte. Det har i alla fall börjat bra :)

Jag är även glad för jag fått klart Naturkunskapen (som var till imorgon) YEAH! Så nu ska jag sätta mig förbereda mitt lilla litteraturseminarium på onsdag. Det ska bli spännande och se hur det blir. Jag ska försöka komma på diskussionsfrågor och kanske försöka hitta någon bra lek. Vi får se helt enkelt, eller ja, de som också har Ledarskap B och hamnar med i min lilla litteraturgrupp får se :P
Först ska jag bli klar med det skriftliga bara.


Känner mig optimistisk.

Imorgon är det Stureloppet (LOPPET), överallt står det Sturelöpet, och jag får väl respektera det, men jag kopplar det bara till något som hundhonor gör typ en gång om året.
Jag vet inte om jag ska vara med, tänker här helt följa gruppen. Jag känner faktiskt att jag inte har något emot att gå. Jag kan ju liksom bara inte springa så då är frågan om någon ur min klass tänkt gå också. Det är kul att gå! Typ lika kul som spinning, som jag ska göra ikväll! :D

Sedan på fredag bär det av till Schwerin! Där jag och min moder ska se Melanie som har en underbar röst! Jag längtar!

Det kanske blev lite "meningslös fakta" nu, men jag kände verkligen för att skriva det, så det bide som det bide :)


Dagens åh-vad-glad-den-gör-mig-låt: Sången till frihet, egentligen skriven av kubanen Rodríguez Domínguez, då med namnet El día feliz que está llegando, sedan översatt till svenska av Björn Afzelius.
Helt klart att lyssna på, ger i alla fall mig en sorts framtidstro och gör mig varm och go innuti!

Lyssna på den på:
Spotify
Youtube

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag tycker att din klagofria dag har gått bra :) Du blev till och med testad och klarade det också (Skåpet visslar) ;)

2009-10-05 @ 19:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0