Läskig dröm och matteplugg

Vaknade precis. Sovit i en timme, orkade verkligen inte stå upp innan. Såg sista delen av Mannen under trappan och sedan vände jag mig om och sov.
Mannen under trappan är en väldigt obehaglig serie, speciellt sista avsnittet. Inte så skräckaktig, men mer rysare och lite irriterande spännande. Serien bidrog till sjuka mardrömmar nu när jag sov om ett par som hade barn och verkade ha det jättebra. Bara att mamman inte ville ha barn för det tyckte hon sabbat deras relation och pappan var typ förvånad. Sedan kom det massa äckliga blod bilder med något som ser ut som nyfödda kaniner, bara att det var en människa, i den storleken som var som en klump som låg i blod och sög blod från typ pappans finger (det var en flashback-bild för honom). Måste bara säga att det händelsemässigt inte hade nåt med serien att göra, det var bara att skådespelarna var i mitt huvud och jag fick bestämt för mig att det var dem.

Så jag bestämde mig för att resa mig upp, lättare sagt än gjort. När jag försökte resa mig for typ ögonen bak och kraften försvann ur mig. Så jag låg och förberedde mig för att stiga upp i typ tio minuter, medan jag slumrade till lite då och då.
Något säger mig att jag kanske inte sovit så bra som jag borde gjort de senaste dagarna. Jag har faktiskt inte sovit åtta timmar på ett tag. Är förvånad över att jag kan vara så pigg i skolan! O_O

Jag hade matteprov idag G-/VG-delen, i morgon har jag MVG-delen. Ska snart upp och plugga till det. Har ALDRIG pluggat så här mycket inför ett matteprov som jag gjorde igår. Jag TROR det gick bra. Det var ju en uppgift jag typ ändrade i 4 gånger för jag såg att jag gjort fel i uträkningen. Sedan fem minuter innan vi skulle sluta märkte jag att jag gjort en helt fel mer komplicerad uträkning. Så jag fick sno ihop den väldigt snabbt. Så jag håller tummarna nu *håller tummarna* En för rättningen till dagens prov och en till provet imorgon.

Så här kan det se ut när jag pluggar matte (ljuset är till för att hjälpa mig fokusera ;) och så luktar det gott :) )


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Första skräckdelen läste jag bara halva... sånt blir för läskigt XD



Jag hoppas att matten gick bra :) Du har verkligen kämpat med den och pluggat, så vad för resultat du än får så har du gjort ditt bästa! Jag tror att det gick bra :)



KRAM!!!

2009-10-22 @ 17:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0