Uppdaterin om stundande uppdateringar

Har både Göteborgsäventyr och Twilight-night att blogga om. Tyvärr uppstår förseningar på grund av att jag igår egentligen bara låg och halvsov och tyckte synd om mig själv, min frysenhet och mitt snörvlande. Idag mår jag bra trots tröttheten för att jag fick för lite sömn. Jag måste däremot få klart ganska mycket plugg, vilket inte går bra. Jag har ingen aning om jag jag skriver om nu. Vet bara att jag måste blir klar med detta innan tre och sen ska jag började med filosofin och engelskan.
Jag ska däremot försöka få ur något blogginlägg också, i någon paus eller så.
Nu är denna pausen nästan slut och den varma chokladen är inte gjord, men det måste ju nästan räknas som skolarbete det med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0