Trolldegssmak

Alltså okej om det smakar trolldeg av trolldeg, inte lika kul när det smakar trolldeg av degen man stått och slavat vid i nästan en timme. Det ska bli solrosbullar och jag hoppas bara att de inte smakar trolldeg när de är klara, för då blir jag ledsen :/
Samtidigt står kikärter i en bunke med massa vatten och så mycket salt att jag trodde att jag skulle få en hjärtattack av att bara ha i det. *rysa* Jag gillar verkligen inte salt. Min mat är nog för de flesta den osaltaste maten ever, för jag har inte i salt när jag kokar pasta eller ris, inte heller när jag gör mina quorngrytor. Det händer, men då är det jättelite och så blir jag rädd att det är för mycket XD

Undrar om man kan ha salt fobi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0