Man vet att man är uttråkad...

... när man bara tänker på att posta ett nytt blogginlägg. VIlket är vad jag typ gjort hela dagen utan att göra det XD

Vad har hänt idag: Inget
Var har jag varit idag: Allt från mina mörkaste vråer till rosa moln
Hur känner jag mig nu: Har tryckande huvudvärk, känner mig måttligt optimistisk och sitter och överväger alternativ till vad jag ska göra med x.

Nu håller jag på att somna sittandes, tror det betyder att det är dags för mig att sova.

Gaaah, jag har lite smått panik faktiskt. Varför kan jag inte vara spontan och kunna göra saker utan att hinna tänka efter! Jag är för seg i mina muskler och jämfört med långsamheten i musklerna är jag snabb i hjärnan... damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0