Lala...

Ja vad ska jag säga. Ryggen svider som bara den, så på med solskyddsfaktir alla som ska ut! Speciellt om ni som jag har röda pigment i hud och hår (och mycket fräknar). Jag tror jag kommer få hudcancer utan att ens bli säkert brun, så jag känner att jag kan väl lika gärna göra med min bleka hy och göra det till mitt egna (lite irriterande att mitt ansikte lätt blir solbränt då bara X'''D).

Bild från en kompis stuga
Här vill jag vara nu! Grönt gräs och hav i horisonten. Men solbrännan håller mig inne/ute-med-t-shirt.


Idag är jag glad. Det blir lätt så när man vaknar upp, sätter på mobilen och får ett kanske lite för positivt sms som ger mig en massa (nog falska) förhoppningar om x, men det skiter jag i. Jag ska unna mig min glädje! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0