Jag är stolt!

Jag känner mig verkligen duktig och jag tror vissa vet varför ^^

Problemet är att jag tror jag vaknade av lite nervositet, varför tror jag det? För jag kan inte få mitt ena ben att vara still och jag känner mig konstigt hyper. Jag börjar dock bli trött igen vilket kanske inte är så konstigt för jag har sovit 3-4 timmar XD
Nu är mitt ben stilla helt plötsligt och jag gäspar en massa, scary.

Jag har börjat fjälla nu också vilket betyder att min rygg är nästan återställd! Fast man ska visst inte ha på aftersun när man börjat fjälla för det sved som in i nyponbusken. Jag ville ju bara att det sista sträva på ryggen skulle lossna :(

Och tack vare reklam hittade jag det här bandet och en låt jag hört flera gånger innan, klicka här för att lyssna på spotify!
Annars får ni väl pallra er in på youtube och söka efter Gasolin' och låten Hva' g(danskt ö)r vi nu lille du?

Senare idag tror jag att jag tänker skriva om filmerna jag sett denna veckan men inte berättat om. Nu ska jag nog äta fläder och vanilj youghurt med flingor...yummy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0