Filmtips!

För er som gillar stämningsfulla filmer där mycket sägs om dess tid genom en enkel och fin och rörande historia så rekommenderar jag varmt Maria Larssons eviga ögonblick. Jättebra film som fick mig att flyta från vardagsrummet och in i Sverige i början av 1900-talet. Bra skådespeleri. En av de bättre svenska filmerna jag sett.

Från filmen Maria Larssons eviga ögonblick

Filmen fick mig dessutom att vilja fotografera mer! Ögonblick jag vill spara utan en massa krusiduller. Bara härliga ögonblick.
Åh vad jag börjar gillar kameror nu! (speciellt sådana med filmrulle man måste framkalla, annars blir det aldrig av för mig och så sitter man bär med 300 bilder från England varav 50+ är av Stonehenge. Är bra på datorn, men jag får ju aldrig till ett fotoalbum)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0