Fika med en and

För det första, man ska inte vakna klockan 6 på morgonen på sommarlovet och inte kunna somna om, men sånt gör jag ^^

Gårdagen. Jag var ute och fikade med en kompis, det var faktiskt trevligt, jag åt en choklad och hasselnötsmuffins och drack vatten som överraskade mig, utan tillsatsämnen, inte gjort på koncentrat och så gav de visst lite pengar till vatten i Etiopien. Vilken sucker jag är för sånt, men kändes väldigt bra att dricka det då helt plötsligt :D

Sedan blev vi typ attackerade av två änder. Kanske var för att jag började mata dem med bananmuffins jag haft med mig men som jag dissade för choklad och hasselnöten. En stackars and ville så gärna ha lite muffins så den missade att jag hade mitt ben framför den för stackaren gick rakt in i benet på mig. Men sen fick den ju visserligen lite muffins.
Måste inte änderna förresten typ bli diabetiker, undrar om änder kan bli diabetiker, men jag tror seriöst att de är sockerberoende. Stackars små gulliga änder!

Den lilla söta anden som ville ha bananmuffins
Lite suddig bild, men jag vågade inte sitta på huk så länge för en annan and kom vaggandes mot mig

Sedan gick jag och kompisen runt lite och jag kom hem så pass att min bror, hans flickvän och hans vän hade hunnit gå ut. Vad synd.
Så jag tänkte i min härliga ensamhet titta på Paris je t'aime, men det blev visst inte av. Jag läste lite ur Klockan klämtar för dig och sov sedan och vaknade som sagt klockan 6 och nu är jag hungrig så jag ska gå och värma gröt min bror gjorde i förrgår. Den var god. Tror min broder är den enda som faktiskt kan göra havregrynsgröt man vill äta. Så nu tänker jag sno hans kökshemligheter och göra min egna goda havregrynsgröt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0