Farligt spel

Seriöst! Jag glömde sätta på äggklockan och satt och spelade The Sims 3 i nästan en och en halv timme och då reagerad jag och tänkte "Hm, konstigt att det inte gått 15 minuter än". Så sedan satte jag på äggklockan och spelade vidare...
Det är vad jag kallar beroende! Värst av allt är att jag inte riktigt vet om jag gillar det eller inte än X''D

En liten del av min Sims-familj äter mat


Här är då en liten del av min familj. Hon i blått är äldst och den jag började med som "ungdom" (nu är hon åldring, men jag bytade hårfärg på henne för jag blev ledsen av hennes gråa hår) och så skapade jag även ett barn till henne (men hon är inte på bilden). Killen (för ja det är en kille) som sitter bredvid henne är hennes sonsom hon fick med en granne som jag inte kan få till att gifta sig med henne. Sedan är tjejen med blont hår barn till hon i blåtts dotter (hoppas ni hängde med där). Jag hade skrivit namnen, men jag kommer bara ihåg att hon med blont hår heter Molly X'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0