"A day above ground is a good day"

Så uttrycker sig en i filmen Scarface. Visst har han rätt, man ska vara tacksam att man inte ligger nergrävd under jorden. Fast för mig har den här dagen till största delen varit under marken, både bildligt och bokstavligt.
Sitter i källaren med min kära dator, utan att ha någon internetplats att kunna hänga på för mitt humör svänger på en sekund och jag har nog för andra gången varit riktigt elak mot en på min favorit sida (fefo). Det är oacceptabelt och jag antar att jag precis har gett mig själv besöksförbud XD

 

Fin bild va? Tagen förra året. Det gör mig ganska glad att se den, ballonger som flyger fritt i det blå är väldigt härligt.
I morgon är det midsommar, undrar vad det innebär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0