Hyper icke-vänsterhänt HP-fantast

Det är lite konstigt, jag säger att jag är hyper och helt plötsligt börjar mina kompisar logga ut från msn, kan det finnas en koppling där tro? X'D Nej då, mina kompisar älskar mig...

Hyper, varför? Det är bara en vanlig torsdag? Nej inte alls! Detta var dagen jag såg Harry Potter och Halvblodsprinsen! :D
Den var nog inte jättebra, men den var bra och krossade inte mina förhoppningar. Jag gillade den. Jag gillade Felton (Draco Malfoy) och Alan Rickman (Severus Snape) såklart... tihihihi. Och Lupin var med :D
Tänker inte spoila filmen, som en viss person bredvid mig höll på att göra. Jag har läst böckerna så mig gör det inget, men det kanske fanns fler i biosalongen som inte gjort det.


Hihi, fanns många fina plansch bilder att jag kände mig tvungen att kombinera de lite

Ovanstående person är vänsterhänt och på väg hem så hamnade vi inne på det ämnet. Hon hävdade att hon var en oförstådd minoritet och jag hävdade att jag också var det (för jag är vegetarian) och att hon därför inte kunde få sympati för det. Då sa hon att hon under hela sin uppväxt inte använt en enda vänsterhäntsax (jag antog att det var för att hon inte träffat på en då) så då sa jag att när jag var liten så fick jag alltid saxar för vänsterhänta och kunde använda den med högerhand Varpå:
Hon: "Jag tyckte alltid att de (saxarna för vänsterhänta) var konstiga, så jag använde dem aldrig. Det var typ bara några år sedan jag förstod att de var vänsterhänt-anpassade."
Jag skrattar lite och hon fortsätter: "Nej guuu' vad pinsamt egentligen!"
Jag: "Detta kommer såååå hamna på min blogg!"

Ha! Det var av ren princip för jag typ sabbade hela poängen lite tror jag. Jag glömde väl kanske bort samtalet lite, men det var mer än en timme sen... och jag är hyper :P

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad bra att den inte var av en ren besvikelse! Jag och Steph ska se den imorgon och jag kan knappt bärga mig..



Hoppas allt är bra med dig! :)

Kramar Karin

2009-07-22 @ 10:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0